پی ایس ایل کی افتتاحی تقریب‘ حریم فاروق میزبان ہوں گی

 پاکستان سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن کی دبئی میں منعقد ہونے والی افتتاحی تقریب کی میزبانی حریم فاروق کریں گی‘ پی ایس ایل کل سے شروع ہورہا ہے جس میں چھ ٹیمیں ٹرافی کے لیے پنجہ لڑائیں گی۔

تفصیلات کے مطابق 22 فروری 2018 بروز جمعرات سے شروع ہونے والے پاکستان سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن کی افتتاحی تقریب دبئی میں متحدہ عرب امارات کے مقامی وقت کے مطابق شام سات بجے شروع ہوگی۔

دبئی میں کرکٹ کے دنیا کے اس میگا ایونٹ کی تمام تر تیاریاں مکمل ہوچکی ہیں اور کئی مشہور و معروف شخصیات اس وقت اپنی ٹیم کو سپورٹ کرنے کے لیے یو اے ای کا رخ کررہی ہیں۔ عوام بھی اس ایونٹ کا جوش و خروش سے انتظار کررہے ہیں۔

اس ایونٹ کی ہوسٹنگ کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے حریم فاروق کا کہنا تھا کہ ’’ میرے لیے یہ یقیناً فخر کی بات ہے کہ میں اتنے بڑے پلیٹ فارم پر اپنےوطن پاکستان کی نمائندگی کروں گی ‘ وہ بھی ایک انٹرنیشنل گراؤنڈ میں! پی ایس ایل ہماری عظیم قوم کا سب سے بڑا اسپورٹس ایونٹ ہے، جو ہمیں قریب لائے گا اور بطور اداکار اور پروڈیو سر اور اس سے بڑھ کر ایک پاکستانی کی حیثیت سے اس ایونٹ کی میزبانی کسی اعزاز سے کم نہیں ہے۔

حریم فاروق کے بارے میں

حریم فاروق متعدد ایوارڈ یافتہ اسٹیج، ٹی وی اور فلم آرٹسٹ ہیں ‘ ساتھ ہی ساتھ وہ فلم جاناں اور پرچی میں پروڈیوسر کے فرائض بھی انجام دے چکی ہیں۔ انہوں نے اپنے کیرئر کا آغاز تھیٹر سے کیا اور انور مقصود کے شہرہ آفاق ڈرامے ’پونے 14 اگست‘ میں فاطمہ جناح کا مرکزی کردار نبھایا جبکہ آنگن ٹیڑھا میں آپ کرن کا کردار ادا کرتی نظرآئیں۔

سنہ 2013 میں انہوں نے ڈراؤنی فلم ’سیاہ‘ سے اپنے فلمی کیرئر کا آغاز کیا ، اس کے بعد مہرین جبار کی دوبارہ پھر سے اور ابھی حال ہی میں انہوں نے انتہائی کامیاب فلم پرچی میں اداکاری اور پروڈکشن کےفرائض انجام دیے تھے۔ اس کے علاوہ وہ مختلف ٹی وی چینلز سے نشر ہونے والے ڈراموں میں بھی اپنے جوہر منوا چکی ہیں۔

Share this on...Share on FacebookEmail this to someonePrint this page

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے