سی پیک فٹ بال کی مانند کیچ ہے، امکان نہیں ڈراپ ہو جائے، احسن اقبال

سی پیک فٹ بال کی مانند کیچ ہے، امکان نہیں ڈراپ ہو جائے، احسن اقبال

 

لاہور : وزیر داخلہ احسن اقبال نے کہا ہے کہ ایوب، مشرف اور ضیاالحق کے دور میں مصنوعی خوشحالی پیدا کی گئی تو معیشت تباہ ہو گئی، سی پیک فٹ بال کی مانند کیچ ہے، امکان نہیں ڈراپ ہو جائے اگر یہ بھی ڈراپ ہو جائے تو کوئی پرسان حال نہ ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں سی پیک کے حوالے سے منعقدہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر داخلہ احسن اقبال کا کہنا تھا کہ سی پیک فٹ بال کی مانند کیچ ہے، امکان نہیں ڈراپ ہو جائے، اگر یہ بھی ڈراپ ہو جائے تو کوئی پرسان حال نہ ہو گا، ہم نے ماضی میں بہت مواقع ضائع کئے، تیسری بار موقع ملا ہے۔

انہوں نے کہا کہ معاشی ٹیک آف لیا تو 65 جنگ نے معاشی طور پر زمین بوس کر دیا، نواز شریف کے پہلے دور میں سات فیصد گروتھ ریٹ حاصل کیا تو دو سالوں میں حکومت لپیٹ دی گئی۔ ایوب، مشرف اور ضیاالحق کے دور میں مصنوعی خوشحالی پیدا کی گئی جب جیو اسٹریٹیجک تھیٹر استعمال کیا تو معیشت تباہ ہو گئی۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ 99 اور9/11 کے بعد ڈالرز ضائع کئے،2013 میں ہمیں دنیا کا سب سے خطرناک ملک قرار دیا گیا، دہشت گردوں کی محفوظ پناہ گاہ کہا گیا۔ ایک خطرناک سے پرامن اور محفوظ ملک بنایا، اسے تبدیلی کہیں گے جو آ چکی ہے۔

احسن اقبال نے کہا کہ 66 سال سیاسی نظریات کا پیچھا کرتے ضائع کئے جیو پولیٹکس کا شکار ہوئے، بیسویں صدی نظریات اور اکیس ویں صدی معاشی اقتصادی نظریات کی صدی ہے۔

Share this on...Share on FacebookEmail this to someonePrint this page

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے